Ahad, 11 Mac 2012

Aku Rela:(

                                             asalammualaikum semua...:(
sorry ea... awal-awal lagi dah buat muke masam..:( bukan saje-saje buat muke macam niy.... cume sedih sebab malam tadi aku tegoklah blog sowang perempuan niy yang pernah couple dengan bekas tapawe aku.. ehh haha salah tulis bekas abang angkat *ayat jew lebih minah niy* yang sedih sangat niy bukan ape sebab aku ingatkan sekarang niy dye dah x de feel dengan ex bf dye tu.. rupenye dye still tunggu lagi mamat niy.. kowang mesti pelik kenape aku pulak yang beria-ria nk sedih-sedih bagai... sebenarnye aku still harapkan dye.. teruklah aku niy... orang dah x nk but still lagi tunggu.. aku selalu dengar orang selalu cakap yang cinta pertama susah nk lupe.. dulu aku anggap dorang semua saje jew cakap gitu.. rupenye bila dah kene kat batang hidung sendiri.. perhh baru rase sakitnye cinta pertama nak dilupakan and yang paling sakit sekali bila cinta x dibalas.. ya allah.. x tahu aku nk cakap hanye Dye yang tahu betape sakitnye cinta x dibalas selame 3 tahun.. korang mesti pelik kenape aku x cari orang lain jew dalam 3 tahun tu.. hmm sebenarnye aku dah jumpe sowang mamat niy... dye memang baik.. baik geler.. sepanjang kitowang couple dye x pernah marah kat aku.. aku jew yang selalu marah kat dye ade la.. aku sayang sangat kat dye tapi.. kitowang x de jodoh.. *putus di tengah jalan* aku sayang sangat kat dye tapi aku x cintakan dye.. nak tahu kenape.. sebab hati aku still kat bekas abang angkat aku.. sampailah satu tahap kitowang putus.. tapi jujur aku cakap dye betul-betul baik..:) berbalik pade story pasal perempuan tu.. aku dah buat keputusan yang aku akan lupekan cinta pertame aku tu merangkap bekas abang angkat aku.. aku ingatkan dye dah x suke lagi kat mamat niy.. rupenye x.. sebaiklah aku bace blog dye.. bekas abang angkat aku tu pernah cakap kat aku yang perempuan niy cinta pertame dye.. hmm sedangkan cinta pertame dye pon dye boleh lupe ape lagi aku yang dye anggap adik jew... sia-sia jew aku harapkan dye selame niy.. terase macam perempuan bodoh jew..:( ape pon aku doakan kau jumpe dengan perempuan yang betul-betul kau cinta..:(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan