Isnin, 16 Disember 2013

Pujian ke ?

Assalamualaikum
Hai ! Bertemu kita di entry baru.
Okay story for today is

Kira pukul 5 lebih aku dengan my mom pergi rumah atok. Sebaik sampai my mom terus amik penyampu, sapu bawah pokok jambu then pokok rambutan. Aku pulak still tengok dengan otak melayang pikir pasal internet.

Aku terpandang satu kereta hijau. Okay itu kereta cik ila. Macam nak berenti je. Aku hanya memandang dengan kosong.

Seorang perempuan keluar dari kereta, ye ! Tu lah cik ila
Cik ila : assalamualaikum !
My mom : wa' salam
And bla bla bla. My mom jemput masuk rumah. Cik ila dengan suami dia nak melawat atok and embah. Lepas puas bercerita, suami cik ila pandang belakang. Korang nak tahu dia pandang siapa ? Pandang aku la siapa lagi duduk dekat belakang tu.

Suami cik ila : ini umur berapa ?
Mom : baru habis spm
Suami cik ila : owh sebaya dengan *tutttt* tak kuasa nak mention nama perempuan tu
Mom : a'ah..
Sejak daripada tu asyik-II pandang #hmm pape je la

Okay short story !
Masa tu cik ila dengan suami nak balik sebelum tu amik buah jambu dekat pokok # yela mesti la dekat pokok tak kan nak kutip kan
Cik ila : akak larat ke masak hari-II
Atok : tak. Pagi-II ani la yang masak. Pagi tadi dia pergi terapi, intan yang masak
#ye ! Tu aku lah haha *bisik hati*
Cik ila : intan kalau dah pandai masak boleh kahwin la
Mom : ayahnya cakap dia masak sedap cuma, # cuma nie la aku malas nak dengar
Cuma tak reti rasa garam je
Haha bocor sudah !

Now i'm so shy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan