Jumaat, 1 Jun 2012

aku mintak maaf sayang



assalamualaikum semua 

title entry kali niy macam sedih jew an ?
actually memang sedih pown :'(
nak tahu kenape ?

perasaan yang aku harap tak datang balik tu balik lagi
ceritenye macam niy

aku kalaw message bf aku happy jew.. rase sayang gler :D
tapi kalaw chat dengan dye aku rase bosan sangat
aku sendiri tak tahu kenape
mungkin bile chat boleh tengok muke dye 2 yang buatkan bosan kot
maybe bile message aku dah lame tak dengar khabar dye 2 yang rase rindu 2
kot la

hari 2 dye pergi PLKN aku rase sedih sangat coz bile on9 salu nampak dye but now tak nampak dah..
so bile dengar jew dye nak balik aku terus happy :D
tapi malangnye :'( aku tak layan dye pown :'(
aku asyik off9 jew bab x nak chat dengan dye
*aku memang jahat sayang :'( forgive me*

and now aku still buat dye macam niy :'(
aku tak dew niat pown nak buat dye macam niy :'(
aku sendiri tak tahu kenape 
aku hanye boleh mintak maaf jew sayang :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan