Sabtu, 16 Jun 2012

alalala sayang :)

assalamualaikum semua

hari niy aku nak share dengan korang something about my boyfriend
aceceh ayat aku



okay story nye macam niy
beriye betul aku nak ceter
ntah ade orang bace kew

aku dah makin mengarut dah niy
hah aku dengar ade orang cakap
cepat lha citer !
silau nye :D

okay citer nye berlaku semalam
baru serious nak citer
tengah syok message.. aku pun tanye la something.. nak taw ape ?
tak dew sape pun nak tahu.. tak pew aku citer jugak :D
aku tanya kerete arwah ayah dye tuh kerete ape ? and than aku pun tekan send
mase tuh aku rase.. 'ehh aku tanya niy dye tak marah or kecil hati kew'
sebelum tuh dye send message cepat jew.. lepas aku tanya tuh.. lambat giler reply and sah lha yang dye mesti kecil hati dengan aku.. nak jew aku tanya marah kew ?
tapi lantak lha dye
teruk kan aku niy !
pastu message masuk.. dye cakap dye tersilap cakap hari yang aku call dye.. dye pergi karaoke tuh bukan naik kerete but van
mase tuh aku rase benda dye niy ? aku tanya kereta ape bukan hari tuh pergi karaoke naik ape
time tuh pulak aku rasa macam kena tipu pun ada ! tapi tak pasti lha
pastu dye siap bersumpah dengan aku yang dye memang tersilap cakap sebab mase aku call dye tuh membe-II dye semua tengok dye.. tuh yang sampai silap cakap..
mase tuh pulak aku macam 50-II
tak tahu patut kew aku percaya dye..
dye pulak beriye pujuk aku.. kesian pulak aku tengok.. 
okay lha ! aku pun maafkan dye :)
baik nye aku *perasan kejab*
dye cakap dye sanggup bersumpah asalkan aku percayakan dye.. sebab dye tak nak kehilangan aku lagi
so.... sweet..
pastu aku tanya nape? takut?
dye cakap memang dye takut kehilangan aku
actually kami pernah break tuh yang agaknye dye takut tuh :D

sekian story aku :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan