Rabu, 15 Mei 2013

Happy Teacher Day

Assalamualaikum
Hai korang!!!

HAPPY TEACHER DAY to all teacher okay !
jasaII mu tak kan kami lupa

hari nie best gila kat sekolah...
firstly budakII pengawas bawak satu belan seorang lepas tu bagi kat cikgu..
lepas tu pengawas sekolah and pengawas library berkumpul dean cikgu sambil nyanyi, akhir sekali dorang nyanyi lagu wali band tajuknya aku bilang sambil gerakII kan tangan..
sweet gila saya tengok

lepas tu ada game, memang terbaik la!
saya suka gila tengok cikgu cina tu! comey gila !!!!
sweet sangat
#banyak sangat dah sweet nie
but saya seriously kesian kat cikgu tu cause budakII tak respect langsung dekat cikgu nie, maybe cikgu lembut sangat kot
tapi tak tahu lah sebab cikgu cina nie tak mengajar saya, dia mengajar kelas hujung

okay !
part yang saya paling suka bila announce cikgu perempuan melayu terakhir is cikgu Halimatul !
congratulations cikgu !
saya memang suka gila dengan cikgu Halimatul sejak dia mula transfer masa tu saya form 2..
cikgu nie baik la and saya suka cara dia mengajar and bercakap..

saya suka gila dengan
#banyak sangat gila aku nie
lagu guruku tersayang, every year memang akan nyanyi lagu nie, saya pulak sekali dah dengar lagu yang saya minat, apa lagi ?
melalak sakan lah!
kesian dekat member cause terpakse jugak tadahkan telinga tu ^^
kadangII dia nyanyi jugak, susah betul nak dengar dia nyanyi, bila saya dengar jew dia nyanyi automatic saya akan diam cause hanya ini jew lah peluang nak dengar dia nyanyi!
*jangan marah tau*


okay lah! saya dah banyak sangat merapu nie,
apaII pun SELAMAT HARI GURU !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan