Sabtu, 25 Mei 2013

saya suka mimpi

Assalamualaikum
hai korang !
apa khabar ?

hari nie saya nak story abaut dream *dream lagi! tak ada story lain ke* hah jemah, bedah, kiah jangan lah marah... *senyum sikit* ehhh.. rongak rupanya haha #joke okay mimpi nie memang kelakar ! buat saya lha.. buat korang eden tak tau lha..

ohh my God !!! saya nak tunang.....!!!!
dengan siapa ? boyfriend pun tak ada... haha
yang nie seronok ada ke patut saya nak tunang tapi pakai seluar dengan baju t-shirt warna hijau, ini mesti kes saya kena tunang paksa kut haha

yang tak boleh blha saya kena duduk sebelah tok kadi haha ini tunang ke kahwin ? kalau ye pun kahwin kenapa saya pulak kena duduk dekat tok kadi, macam saya pulak kena ijab dan kabul..

entah macam mana datang sorang makcik nie, makcik nie pun cakap "saya bakal mak mentua kamu" saya pun balas la dengan senyuman yang tak berapa manis.. sah laa saya memang kena tunang pakse mana taknya bakal mother-in-low pun tak kenal..

lepas tuh dorang semua bawak saya masuk bilik agaknya saya dah tunang kut... saya pulak duduk dalam bilik makan coklat hantaran pihak lelaki.. lepas tuh tibaII pakcik saya masuk dalam bilik then dia cakap kejap lagi tunang saya datang.. nak datang buat apa pulak pening kepala saya dah la tunang sendiri pun tak kenal..

majlis pertunangan nie dibuat dekat rumah arwah opah saya di selangor, jauh sangat tuh rumah saya dekat pahang..

saya nak cerita pun tak reti sebab mimpi nie pelikII sikit, bukan sikit banyak hmmmmm......

tak lama kemudian dorang suruh saya keluar, mulaII suruh saya duduk depan pintu bilik tuh baru jew nak duduk suruh saya duduk dekat sebelah tok kadi pulak.. saya pelik lah saya nie kena cakap ijab dan kabul dengan tok kadi or tok kadi tuh tunang saya hahahahahah
#memang tak lah

tak lama kemudian saya terjaga ! alhamdulilah semua tuh cuma mimpi... kalau betul tak boleh bayangkan




budak suka mimpi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan