Rabu, 15 Mei 2013

hati masih rindu


Assalamualaikum
hai korang ! hari nie terasa nak meluahkan perasaan lah..
baca tau !


Banyak sekali kenangan yang telah kita telah tuliskan di hati kita
Banyak sekali harapan dan keinginan yang pernah kita ungkapkan bersama
Lantunan kata cinta yang pernah terucap tak mudah terhapuskan begitu saja
Ingatkah, kita pernah berjanji untuk berjuang bersama?
Masih ingatkah setiap pertengkaran manis kita
Ada cemburu, amarah, kecurigaan, dan perasaan saling rindu
Aku masih menanti cinta mu di sini, sama seprti kamu menanti jawabanku dulu
Yang ada kini hanya cerita hangat antara kau dan aku
Aku tau masih ada cinta di hati mu
Ku masih melihat tatapan hangat dan penuh makna itu
Hati yang tergenggam dan berbalutkan cinta kasih mu
Aku rindu masa itu Sekarang, puing kenangan itu masih setia ku jaga
Hingga nanti, sampai kau temukan aku masih ada di dalam hati mu.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan