Sabtu, 11 Mei 2013

rindu sangat !!!

assalamualaikum !!!!
hai semua...






RINDU SANGAT-SANGAT tau !
nak tahu rindu apa ?
rindu nak update blog la.. dah lama tau saya tak buat entry baru mana taknya busy kata kan
#busy buat apa la kan

actually saya dah lama nak update tapi macam2 halangan datang for example
#dah macam nak buat study jew

contohnya macam bila bukak jew laptop kecik nie mesti line takde
eiii!!!!
bencinya......!! time2 macam nie pulak line tak ada..
semalam nak on blog tapi tunggu punya tunggu still lagi lodding so terus patah kan niat nak on blog
#patahkan niat ? ada ke dalam kamus dewan ? kalau tak ada tu mesti orang yang buat tu lupa nak letak tu

pagi tadi on laptop kecik nie still lagi lodding bila on blog sekali lagi i so sad..
terus ambik keputusan nak tidur la..
nak tenangkan hati ynag sedang berduka lara nie
#saya sedih nie tau..*mengesat air mata*

masa nak tidur tadi hati rasa tak tenang jew.. asyik ingat NAK UPDATE !! NAK UPDATE !!
dengan keizinan Tuhan petang nie line okay la sikit so apa lagi jari2 sekarang nie sedang bercerita.. hehe
nak baca buku puntak boleh asyik ingat BLOG10..hehe

so rindu intan hari nie terubat a sikit
berceloteh panjang2 korang ingat tak esok hari apa ????
korang tak lupakan ?
yang pasti bukan birthday saya.. cause saya tahu mesti ada yang guess birthday saya kan ?
#perasan kejap

actually tomorrow is...........................
mother day !!!!!!!!!
so apa yang korang prepare for celebration ?
i'm know mesti gempak kan
okay la sampai sini jew la
kalau saya ada story kita bertemu lagi


it's over!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan