Jumaat, 24 Mei 2013

mimpi ? rindu kut

Assalamualaikum
hai korang !

hari nie saya nak story something.. nak tahu ? saya mimpi dia *beriya sikit*  maybe saya rindukan dia kut ? *ayat pasrah* hmmm.....



okay mulaII saya tidur *ini nak cerita dari A sampai Z* tibaII saya tersedar so saya ambik handphone kat tepi kepala nak tengok jam #setiap malam kalau terjaga saya memang cari hanphone nak tahu jam *silaunya tak dapat nak baca* 
tapi yang peliknya kenapa handphone saya warna putih semua ? ahhhh !! sudah.. rosak ke ? puas saya tekan off tapi tetap menyala so saya biarkan jew baik saya sambung tidur..

tak lama kemudian saya tersedar so saya pergi tandas, masuk jew bilik terus capai handphone tengokII still lagi putih jew so saya pun terpaksa la cabut battery kemudian tekan on tapi yang malangnya dia keluar samsung jew, ahh ! sudah memang dah rosak nie..
dah puas on off on off tapi pi mai pi mai tang tu jugak..
lastII saya cabut battery and sim pastu sambung tidur #gantuk ooo 

hah nie yang sebenarnya nak cerita yang atas tadi tuh iklan okay.. hehe
firstly ex saya dari alam lain *ini memang dikatakan mimpi* boleh pulak dari alam lain..
mak ex say cakap jangan pergi dekat kolam tuh nanti jatuh tak boleh balik dah #macam cerita dalam tv je ex saya pulak terjun dalam kolam tuh sebab nak cari saya *sweet gila sanggup tak balik sebab nak cari saya* akhirnya kitowang pun jumpa, tapi saya tak berapa ingat macam mana kitowang jumpa.. yang saya ingat kitowang keluar pergi tempat acara pertandingan so dia duduk kat depan saya, dah lamaII saya pergi dekat mak saya sebab bosan #boleh pulak date bawak mak haha tak ada lah sebenarnya ramai orang tengok pertandingan tuh so makcikII pun ada, yang tak bole bla boleh pulak tinggalkan pakwe pergi dekat mak #dalam mimpi nie couple
tak lama kemudian saya ternampak cikgu so saya cakap kat mak "cikgu lah" lepas tuh menyorok, dah lamaII tengokII itu sebenarnya kakak kawan saya, saya ternampak macam cikgu..
dah lama saya dengan mak saya pun toleh lha dekat ex saya, kesian sungguh dia tertidur sebab bosan duduk sorangII.. so saya dengan mak ayah jalanII dekat kedai area situ sampai lha masuk satu kedai saya cakap dekat ayah pasal handphone rasak...

tak lama kemudian saya pergi tempat saya tuh saya tengok dia still tidur and tempat duduk pun penuh so saya balik, rumah pulak depan tempat duuk tuh jew,kelakar betul..
so saya tengok ex tengah tidur dari tingkap bilik, dah lamaII tuh kesian pulak kat dia so saya keluar sebab tengok dia dah bangun ingatkan dia nak cari saya tapi still duduk situ, so saya keluar dari rumah nak pergi dekat dia, danII saya nak kunci pintu rumah saya terdengar bunyi mesin basuh, sebenarnya saya dah lambat nak pergi kat ex takutII dia marah terus bla dari situ, saya masuk dalam rumah belum sampai dapur saya patah balik sebab takut ex marah, saya keluar jew saya nampak dia naik basikal bawak lajuII *bawak basikal bukan motor haha* saya nampak jew dia nak pergi saya jerit nama dia, dia sempat pandang belakang and terus kayuh.. sah la dia marah, saya pulak nangisII sambil panggil nama dia..

tak lama kemudian ayah balik saya suruh ayah kejar ex sebab ayah bawak motor, ayah cuba tahan ex sampai kat selekoh dia macam jatuh, lepas tuh patah ke belakang dengan muka serious

pelik la mimpi nie tapi saya tahu saya rindu dia




Tiada ulasan:

Catat Ulasan